Архівний сектор

Яготинської райдержадміністрації

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

  1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.
  2. Надання документів для роботи в читальному залі.
  3. Упорядкування документів в установах та організаціях.
  4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.
  5. Виготовлення копій архівних документів.


Перелік запитів, що виконуються архівом:

  1. Про видалення або відведення землі приватним та юридичним особам.
  2. Про підтвердження права власності на нерухоме майно.
  3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо).


Характеристика основних видів запитів:

1. Соціально-правові;

2. Тематичні.

Соціально -  правові запити стосуються надання необхідної інформації про:

1. трудовий стаж в установах та організаціях Яготинського району;

2. заробітну плату в установах та організаціях Яготинського району;

3. підтвердження депутатства в районній, міській або сільській радах.

 

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа.

 

  Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період про:

1. виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам в Яготинському районі;

2. надання копій рішень, розпоряджень та постанов уповноважених органів (виконавчих комітетів районної, міської та сільських рад), а також окремих управлінь Яготинського району;

3. створення, будівництво заводів, навчальних закладів та інших організацій і підприємств.

 

Всі запити тематичного характеру виконуються на платній основі. Сума оплати роботи за зверненнями установ, організацій та фізичних осіб встановлюється згідно прейскуранту цін на роботи (послуги) у сфері використання архівних документів, що виконуються архівним відділом на договірних засадах. Терміни виконання запитів можуть бути подовжені в залежності від складності роботи.




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються архівним відділом протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архівному відділі не виявлено.

 

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 р.р., праці, вдовам інвалідів війни (які не уклали шлюб з іншою особою), матері які виховують дітей – інвалідів дитинства, інваліди І та ІІ неробочої груп, багатодітні сім'ї, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки – виконуються в першу чергу і, по можливості, терміново.

 

Відомості про стаж роботи та заробітну плату, які зберігаються в документах особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати), зберігаються в архівах установ, підприємств і організацій 75 років і не підлягають передаванню в архівний відділ. Тобто ці документи можуть зберігатися в установах, організаціях та на підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися в архів вищої установи відповідної галузі або в трудові архіви.

 

Начальник архівного відділу                                                                О.В. Кисіль